Shopping Cart

Pomoc i kontakt

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Sprawdź nasze tematy pomocy lub skontaktuj się z nami:

☎️

Zadzwoń do nas pod numer 222 302 342. Nasz telefon jest czynny od poniedziałku do piątku między 9 a 17:00.

📨

Napisz na kontakt@pantalerzyk.pl – odpowiemy najszybciej, jak to będzie możliwe.


Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać przez stronę sklepu internetowego yaymyday.com, aby to zrobić postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Dodaj produkty do koszyka – aby dodać produkt do koszyka wybierz produkt, który Cię interesuje i skorzystaj z przycisku “dodaj do koszyka”. 
  2. Określ sposób dostawy – po dodaniu produktów do koszyka zostaniesz poproszony o wybór metody dostawy. Do wyboru są 2 opcje: kurier oraz paczkomaty Inpost
  3. Wybierz w jaki sposób chcesz zapłącić za zakupy – na końcu procesu zakupowego do będziesz miał metodę płatności. W przypadku wyboru dostawy kurierem dostępne są 2 formy: płatność online lub pobranie. Po wyborze dostawy formą Paczkomat Inpost zostaniesz poproszę o dokonanie płatności. 
  4. Logowanie/rejestracja/zakupy bez rejestracji – zakupów w sklepie YAY MY DAY można dokonać z wykorzystaniem Konta użytkownika lub z pominięciem założenia Konta użytkownika poprzez jednorazowe podanie swoich danych w przeznaczonym do tego formularzu zamówienia w Sklepie.
  5. Dokonaj płatności – Za zakupione w Sklepie możesz zapłacić, w zależności od sposobu zapłaty wybranego podczas składania zamówienia:a) Szybkim przelewem obłsugiwanym przez Blue Media S.A.,b) za pośrednictwem kart płatniczych: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro (płatność obsługiwana przez Blue Media S.A.)c) gotówką przy odbiorze (Pobranie).
Zmiany w zamówieniu

Jeśli chcesz dokonać zmian w zamówieniu (adres dostawy, produkty itp.), skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie lub mailowo. Sprawdzimy czy jest to możliwe. Jeśli dostałeś informację od nas, iż zamówienie jest już spakowane, to niestety nie możemy już w nim nic zmienić.

Anulowanie zamówienia

Rozmyśliłeś się i chcesz anulować zamówienie? Daj nam znać jak najszybciej. Pakujemy i wysyłamy przesyłki w ekspresowym tempie. Po wysłaniu przesyłki nie mamy możliwości anulacji zamówienia. Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana (od kuriera, z paczkomatu czy z punktu pick-up) to wróci do nadawcy.

Bezpieczeństwo zakupów

System płatniczy Blue Media wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.

Status zamówienia

Status swojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się do sklepu lub na stronie Sprawdź status . Równolegle o statusie zamówienia informujemy mailowo oraz smsowo.

Wysyłka i dostawa

Metody dostawy

Składając zamówienie możesz wybrać jedną z poniższych metod dostawy:

  • Kurier DPD – doręczenie przesyłki w kolejnym dniu roboczym po nadaniu (98% naszych przesyłek), ewentualne w drugim lub trzecim dniu roboczym po nadaniu.
  • Kurier DPD Next Day – gwarancja podjęcia próby doręczenia w kolejnym dniu roboczym po nadaniu przesyłki.
  • Kurier DPD Sobota – gwarancja podjęcia próby doręczenie w najbliższą sobotę po nadaniu.
  • Paczkomaty InPost – doręczenie do Paczkomatu w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania (czas może wydłużyć się o kolejne 2 dni robocze). Masz 48h na odbiór przesyłki z Paczkomatu.
Czas realizacji

Zamówienia złożone do 12:00 wysyłamy w ciągu 24h, a wszystkie widoczne w sklepie produkty są dostępne od ręki w naszym magazynie

Czas dostawy zależy od sposobu dostawy. W przypadku przesyłki kurierskiej paczki możesz się spodziewać już następnego dnia po nadaniu (98% przesyłek dociera w kolejnym dniu roboczym), ale miej na uwadze, że kurier DPD ma 3 dni robocze na doręczenie paczki. Standardowe przesyłki kurierskie są rozwożone w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Paczki dostarczane do Paczkomatów InPost najczęściej docierają w kolejnym dniu roboczym. Jednak czasem występuje wydłużenie czasu dostawy do 2 lub więcej dni roboczych.

Pamiętaj, że aby przesyłka została pomyślnie dostarczona, kurier musi zastać kogoś w pod wskazanym w zamówieniu adresem. Jest to szczególnie istotne w przypadku zamówień nadanych za pobraniem.

Ważna informacja: w przypadku sezonowych wzrostów liczby przesyłek czas dostawy może się znacznie wydłużyć. Miej to na uwadze i złóż zamówienie z wyprzedzeniem.

Koszt dostawy

Zamówienia na kwotę powyżej 250 zł wysyłamy bezpłatnie. Koszt dostawy zależy od wybranej metody:

  • Kurier DPD – 15 zł
  • Kurier DPD Next Day – 25 zł
  • Kurier DPD Sobota – 30 zł
  • Paczkomaty InPost – 12 zł
Śledzenie przesyłki

Po nadaniu przesyłki zostanie wygenerowany link do śledzenia Twojego zamówienia. Dzięki niemu, będziesz mógł sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Link do śledzenia przesyłki wyślemy Ci w mailu informującym, iż zamówienie zostało spakowane. Pamiętaj, że funkcja śledzenia przesyłki nie jest aktywna od razu.

Niewłaściwy produkt

Bardzo nam przykro, że otrzymałeś niewłaściwy produkt. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby naprawić tę sytuację w trybie pilnym! Daj nam koniecznie znać co zamawiałeś, a co otrzymałeś. Prześlij nam również zdjęcie niewłaściwego produktu. Na zgłoszenie nam tej informacji masz 14  dni od otrzymania paczki.

Uszkodzona przesyłka

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, to sprawdź koniecznie zawartość przesyłki przy kurierze. Jeśli produkt lub produkty są uszkodzone to poproś kuriera o spisanie protokołu szkody.

Niedostarczona paczka

Jeśli kurier nie zastał Ciebie pod wskazanym adresem podejmie drugą próbę dostarczenia zamówienia bądź dostarczy przesyłkę do punktu odbioru. Status przesyłki możesz sprawdzić poprzez link do śledzenia paczki lub dzwoniąc bezpośrednio do kuriera dostarczającego zamówienie.

Jeśli status Twojej przesyłki nie zmienił się od 24 godzin, a firma dostarczająca zamówienie nie kontaktowała się z Tobą, koniecznie daj znam znać. Sprawdzimy, gdzie znajduje się Twoja paczka, a w razie potrzeby, zlecimy jej poszukiwanie.

Metody płatności

Metody płatności

Składając zamówienie możesz wybrać jedną z poniższych metod płatności: 

  1. “Płatność on-line – najszybsza realizacja” – za pośrednictwem systemu płatności Blue Media, który umożliwia skorzystanie z:
  • karty płatniczej: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro;
  • szybkiego przelewu elektronicznego wybierając bank z listy dostępnej podczas składania zamówienia.
Płatności BLIK

BLIK umożliwia klientom dokonanie płatności, bezgotówkowo, za pomocą smartfona, a konkretnie za pomocą aplikacji banku na telefonie. Aby móc skorzystać z tej metody płatności należy być klientem jednego z banków uczestniczących w systemie i korzystać z bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji na swoim telefonie. 

Transakcja w systemie płatności mobilnych BLIK realizowana jest za pomocą generowanego w aplikacji mobilnej banku 6-cyfrowego kodu. Kody są jednorazowe, a ich ważność wygasa po 2 minutach od momentu ich wygenerowania na żądanie klienta.

Płatności paynow.pl
Płatność kartą

W sklepie Yay My Day akceptujemy karty MasterCard i Visa. Po wyborze karty zostaniesz poproszony o podanie numeru karty płatniczej, daty ważności oraz numeru CVV lub CVC. Po weryfikacji karty bank poprosi o autoryzację płatności poprzez kod SMS czy aktywację płatności w aplikacji banku.

Płatności PayU

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Na zwrot towaru masz 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Wypełniony formularz dołącz do zwracanych produktów lub wyślij mailem na adres kontakt@pantalerzyk.pl. 

Odsyłany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi być oryginalnie zapakowany oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. 

Zwracając produkty pamiętaj także o:

  • właściwym zapakowaniu, aby nie uległy zniszczeniu w transporcie – jeśli otrzymałeś od nas produkty w kartonie, możesz odesłać je w tym samym opakowaniu lub podobnym,
  • wartość zwrotu zostanie obniżona o wartość, produktów, które ulegną zniszczeniu w transporcie.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

–  Pan Talerzyk, ul. Wał Miedzeszyński 14M, 04-987 Warszawa, e-mail: kontakt@pantalerzyk.pl

– Ja (Twoje imię i nazwisko)  niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:

(wpisz wszystkie zwracane produkty oraz ich ilość).

–  Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): 

– Imię i nazwisko konsumenta: 

– Adres konsumenta:

– Numer konta bankowego (do zwrotu środków):

Podpis konsumenta

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data  …………………………………..

(*) Niepotrzebne skreślić.

Reklamacje

Jeżeli otrzymałeś uszkodzony towar lub inny niż zamawiałeś możesz go zareklamować. Uszkodzony towar odeślij na adres podany w zakładce Zwroty. Jeśli otrzymałeś błędny towar, wyślij nam mailowo zdjęcia pomylonego produktu. 

Wymiana produktu

Aby wymienić zakupiony produkt, należy go zwrócić zgodnie z procedurą zwrotów, a następnie kupić przez stronę sklepu internetowego właściwy.

Niewłaściwy produkt

Bardzo nam przykro, że otrzymałeś niewłaściwy produkt. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby naprawić tę sytuację w trybie pilnym! Daj nam koniecznie znać co zamawiałeś, a co otrzymałeś. Prześlij nam również zdjęcie niewłaściwego produktu. Na zgłoszenie nam tej informacji masz 14 dni od daty otrzymania paczki.

Koszt zwrotu

Koszty zwrotu pokrywa kupujący.

Zwrot kosztów

Należność za zwrócone zakupy otrzymasz najszybciej, jak będzie to możliwe (z reguły w ciągu 2-5 dni roboczych), ale pamiętaj, że mamy na to 14 dni.

Ekspresowa wysyłka i realizacja

Wszystkie zamówienia złożone do 12:00 wysyłamy w ciągu 24h

Wszystkie produkty dostępne od ręki

Wszystkie produkty widoczne w sklepie znajdują się w naszym magazynie i są gotowe do natychmiastowej wysyłki

Bezpłatna dostawa od 250 zł

Zamówienia na kwotę wyższą niż 250 zł wysyłamy bezpłatnie

Bezpieczne płatności

Korzystamy z bezpiecznych płatności PayU oraz Paynow.pl