Zamówienia opłacone do 10:00 wysyłamy tego samego dnia!

FAQ

Pan Talerzyk

Kim jest Pan Talerzyk?

Pan Talerzyk to sklep internetowy oferujący starannie wybrane, nowoczesne dekoracje na przyjęcia. Wciąż rozszerzamy nasz asortyment, aby stworzyć najbardziej kompleksową ofertę pięknych dekoracji w Polsce. Przeczytaj więcej o nas tutaj.

Skąd nazwa sklepu?

Przez wiele tygodni szukaliśmy nazwy, która będzie polska, nie będzie wyniosła i nie będzie zawierała "party" ani "deco". Pan Talerzyk spełnił wszystkie te warunki :)

Gdzie jest wasza siedziba?

Sklep prowadzimy z domu, a mieszkamy w Warszawie, w pięknej i zielonej dzielnicy Wawer.

Czy mogę zrobić zakupy w sklepie stacjonarnym?

Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową - jesteśmy małym, rodzinnym biznesem, a sklep mieści się w naszym domu. Chcemy, żeby pozostało tak, jak najdłużej :) Dzięki temu obniżamy koszty i możemy sprzedawać nasze produkty w bardzo przystępnych cenach. Najwspanialsze w sprzedaży internetowej jest to, że możemy dotrzeć do milionów osób i zaproponować im to, co robimy najlepiej: pięknie udekorować ich przyjęcie.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Masz pytanie? Chcesz zrobić zwrot lub zareklamować produkt? A może chcesz nam opowiedzieć jakąś zabawną historię o swoim kocie? Napisz na kontakt@pantalerzyk.pl lub zadzwoń pod numer 505 976 800. Chętnie posłuchamy :)


Zamówienia

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury. Wydrukowane wysyłamy wraz z zamówieniem. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie jeżeli chcesz otrzymać fakturę mailowo lub potrzebujesz jej, aby Twoja księgowa mogła wykonać przelew za zamówienie przed wysyłką.

Kiedy wyślecie moje zamówienie?

Zawsze działamy szybko. Wszystkie zamówienia opłacone do 10:00 wysyłamy tego samego dnia.

Czy wszystkie produkty są dostępne?

Zawsze utrzymujemy aktualny stan magazynowy, więc każdy produkt, który możesz dodać do koszyka mamy u siebie i możemy od razu wysłać. Produkty, których tymczasem nie ma w magazynie są oznaczone ikoną "WYPRZEDANE" i nie można ich dodać do koszyka.

Skąd będę wiedzieć, że przyjęliście moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z jego szczegółami na adres podany w formularzu. W mailu znajdziesz dokładne informacje o dostawie, płatności i kupionych produktach. W ten sam sposób będziemy Cię również informować o wszystkich zmianach statu Twojego zamówienia.


Rabaty

Czy udzielacie rabatów?

Udzielamy, ich wysokość jest uzależniona od wartości zamówienia:

  • bezpłatna dostawa - zamówienia za min. 250 zł; rabat nalicza się w koszyku automatycznie;
  • 5% zniżki - zamówienia powyżej 500 zł; aby skorzystać z rabatu wpisz w koszyku kod ZAKUPY500 podczas składania zamówienia;
  • 7% zniżki - zamówienia powyżej 750 zł; aby skorzystać z rabatu wpisz w koszyku kod ZAKUPY750 podczas składania zamówienia;
  • 10% zniżki - zamówienia powyżej 1000 zł;  aby skorzystać z rabatu wpisz w koszyku kod ZAKUPY1000 podczas składania zamówienia;

Rabaty się nie łączą i działają wyłącznie dla podanych limitów.


Płatności

Z jakich metod płatności mogę skorzystać?

By opłacić zamówienie możesz wybrać jedną z trzech metod płatności:

  • Szybka płatność przez Bezpieczne płatności online (przelew lub płatność kartą)
  • Opłata przy odbiorze (pobranie)

Płatność przez Bezpieczne płatności Online oraz opłata przy odbiorze gwarantują natychmiastową realizację zamówienia. 

Kto płaci prowizję, gdy płacę przez Bezpieczne płatności online?

Zawsze robimy to my - nie doliczamy żadnych dodatkowych opłat do wartości zamówienia.


Dostawa

Ile kosztuje dostawa?

Koszt zależy od wybranej metody:

  • Kurier (DHL lub DPD) - 15 zł,
  • Kurier za pobraniem (DHL) - 18 zł,
  • Paczkomaty - 12 zł.

Dlaczego macie dwie metody dostawy?

Przez cały czas udoskonalamy sposób pakowania i wysyłki. Do realizacji dostaw wybraliśmy te firmy, które gwarantują wygodę, terminowość i bezpieczeństwo produktów.

Od jakiej kwoty dostawa jest bezpłatna?

Bezpłatna dostawa przysługuje zamówieniom za minimum 250 zł. 

Gdzie dostarczacie?

W całej Polsce. Niedługo również w całej Unii Europejskiej.

Czy mogę śledzić przesyłkę?

Tak, link do śledzenia przesyłki przesyłamy zawsze w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia.


Reklamacje i zwroty

Jaka jest Wasza polityka reklamacji i zwrotów?

Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. Wszystkie nierozpakowane produkty mogą być wymienione lub zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania. Zapoznaj się ze szczegółami zwrotów oraz reklamacji.

Koszyk

Jeszcze 250.00 zł i skorzystasz z bezpłatnej dostawy.